Korkuyorum !

7 Ağustos 2009 Cuma

Korkularımı yenmeye çalışıyorum ..Yeniyormuyum bilmiyorum ama bu özelliğim epei zamandır var..Yolda yürüyorum karanlık etraf..Bakıyorum etrafıma belirsiz bir cisim sanki var..Hani olur ya köpek gördüğünüz zaman kafanızdan duman çıkar derler adrenalininiz artmaya başlar...Saçma sapan nedenlerle bu bana olmaya başladı..
Eve doğru gidiyorum hemen sağ tarafıma baktım adam öylece durmuş duvara bakıyordu..Birden adrenalin seviyem yükseltti ve olayı anlayınca yavaşça düşmeye başladı...

Bundan yaklaşık 7 - 8 yıl önce eve hırsız girince çok etkilendim ki sanırım böyle bir şey ortaya çıktı bende.. İnsanlara güvenim kalmamaya başladı.. Kimseye güvenmiyordum arkadaşlarım ve akrabalarım yakınlarım dışında.. Kimsenin evinde kalamamaya başladım.. Midem bulanıyor uyuyamıyordum ama bunu çoktan yendim ...

Belirsiz birşeyler görünce tedirgin oluyorum.. Bu özelliğimi bir süre dindirdim hatta bir ara hiçbirşeyden korkmayacağım diyordum ki öyleydi de . Bu yüzden belki manyaklaştım artık bu kadar psikopat olmaya başladım .:S
Ama bu özelliğimi düzeltecek bir çare bulamıyorum.
Artık korkmak istemiyorum... Adrelanilim saçma sapan nedenlerle artmaması için birşeyler yapmam gerek... :S :(

Cidden size belki saçma gelebilir ama yapacak birşeyim yok.. Bu sadece karanlıktayken oluyor...

3 yorum
  1. Yuna Said,

    Ben hiç karanlıktan ve barındırdıklarından korkmadım diyebilirim. Ama bir ara bende karanlık korkusu oluşmaya başlamıştı küçükken. O zamanlar Bobbie'nin Dünyası diye bir çizgi film vardı, ey gidi. İşte orda bir cümle vardı. "Karanlıkta da her şey aydınlıktaki gibidir. Tek eksik olan şey ışık." Kendini buna ikna edebilirsen sorunun hafifleyecektir. :D

    Posted on 7 Ağustos 2009 16:30

     
  2. Aykut Said,

    Karanlıktan korkmuyorum...Aniden anlam veremediğim birşeyin yanındaysam ya da bana doğru yaklaşıyorsa oluyor bu olay..Karanlığı aksine severim

    Posted on 7 Ağustos 2009 17:55

     
  3. Yuna Said,

    Anladım... Kendini ikna etmeye çalış o zaman. Korkuyorum dersen korkarsın. xD Gerçi demesi kolay, ben de yılandan çok korkarım. :D

    Posted on 7 Ağustos 2009 18:12