HUZUR ( Yeni Mekanımız )

11 Ağustos 2009 Salı

Hayattan sıkılmış,bunalmış artık yeni şeyler yapalım diyen 4 5 kişinin bulduğu yeni bir yer...
Önümüzde Altınpark diye pardon Golden Park ( sosyetik mode :D) diye bir yer var.. Okulumda onun yanında bir yerlerde..Artık Altın park denince kusasım geliyordu... Arkadaşlarım bizzat denemiş ve çok güzel bir yer bulduğunu idda etmişlerdi...
Burası oturduğumuz yer..
Önce iyice bir dolaştıktan sonra eve gelip sabah 5 e kadar msn sabahlaması yaptıktan sonra herkes yola dökülüyor :D
Annem soruyo: Nereye gidiyorsun ?
Ben : Sabah sporu..
Annem : İyi iyi :D
İşte bir kesit :


Sabahın 5 i oldu yollara düştüm :S :
Evden çıktım ve bizim sokaktan çıktım..Arkamı döndüm :

Yukardaki resim benim yaşadığım eve yere giden sokak ... Hemen Sola dönüyoruz ve cadde ! Bimde hemen yakında :D

Yolda kimse yoktu ortasına geçip oturasım geldi resmen :D

6 yorum
  1. JuliaChang Said,

    Bim olmazsa olmaz zaten ._. :D:D ankaraya gidersem şuraya uğramadan geçmeyecem herhalde. sosyetik mekan ya o yüzden hani tam benlik ahah :P

    Posted on 11 Ağustos 2009 11:39

     
  2. Aykut Said,

    Hele bir gel bak ben sana nereleri gezdircem ağzın açık kalır .. Özellikle akşam 6 dan 10 kadar izin alabilirsen k1 k1 :D ;)

    gel sen yapacaklarımız :

    Golden Park Gezi
    Ankamall gezi takılış makılış
    Bahçelievler 7. cadde yemek gezi takılış makılış :D

    Posted on 11 Ağustos 2009 14:19

     
  3. JuliaChang Said,

    sen ve dina sayesinde seviyorum yalnız ankarayı, önceden hiç sevmezdim lan nedense. :D zaten gelsem direkt görüşürüz takılmaca kopmaca falan çılgın olur *-* ama izmir rulez daima :P

    Posted on 11 Ağustos 2009 14:23

     
  4. Aykut Said,

    Tamam bizde izmir'e gelmeye çalışcaz .. Sen bir gel .. Bak ankarada kimler var.. Zombi ve dina da var ne güzel .. Erkek bulmamız lazım wyy :S :D Tek erkek benim :D

    Posted on 11 Ağustos 2009 14:29

     
  5. JuliaChang Said,

    aa doğru zombi de var bak mis *-* bi de ayıp ayıp lan beni kızdan mı sayıyon dsufhasudh

    Posted on 11 Ağustos 2009 14:37

     
  6. Aykut Said,

    Tamam abi :D

    Posted on 14 Ağustos 2009 00:34