Devlet yine bi bokluk peşinde ! ?

8 Ağustos 2009 Cumartesi

Bugün annemle birlikte akşam yemeği yerken ev telefonu çaldı... Annem ses gelmiyor dur telesekreter girdi araya sonra bana verdi.
1 sesli msjımız varmış açtım ve dinlemeye başladım ..
Telesekreter bana çözüm dergisi dershanelerinin reklamını yapmaya başladı ..
Afedersiniz ama ya bi siktirigit dedim .. Annem sus be ayıp dedi :D Ben : Anne o telesekreter ? ! ! !

-Daha önceden de ev adresimize mektuplar gelmişti..İşte maltepe dershanesi kıvır zıvır.. yok 250 tl bedava çeki bize kayıt olun diye şeyler...

Bizim telefon ve ev adreslerimi ( ki bu sadece bana olmuyordur ) birileri bulmuş ?
Kim nerden almış acaba ... Bizim bilgilerimiz bir okulda var bir de ösym de var .. Okul bunu yapmaz eminim.. Bilgilerimizi bir reklam karşılığında satıyorlar bu işten ne kadar para kazanıyorlardır bir hahmin edelim ?
Kişi başı 5 tl den yola çıkarsan yaklaşık 500,000 öğrenci var ki daha fazladır eminim bunu 5 le çarparsak da neler olur tahmin edin ...

Hiç bunu düşündünüz mü ? Bizden habersiz bilgilerimizi çaldıkları yetmezmiş gibi bundan üstelik para bile alıyorlardır.. İşte bu yüzden devlete güvenmiyorum !
İnsanlar kendilerini düşünmekten başka bir bok yaptıkları yok .. Ancak tercih parası klavuz parası filan para kazansınlar yeter ki .. Aç insanları düşünenleri varmıdır acaba onların arasından ?

1 Comment
  1. Yuna Said,

    Yok yok okuldan alıyorlardır. Herkesin başına geliyor. Benim Sakarya Dershaneleri'nden çektiğimi kimse çekmemiştir. :D Sadece ben değil Samsun'daki tüm arkadaşlarım aynı dertten muzdarip. Sadece Sakarya değil hepsi arıyor da Sakarya kankaya bağlamış durumda. Hâl hatır sormak için arıyor bazen. Neyse İzmir'de de olduğunu biliyorum. Hep yapıyorlar bunu. Okuldan alıyorlardır. :D

    Posted on 11 Ağustos 2009 10:32