L Ö F E R

31 Temmuz 2009 Cuma

Gülfere yazdığım tam olarak küçük bir yeri benim değil sadece :D bir şiiri sizlerle paylaşmak istedim...

Evet şiire başlamadan önce birkaç şey söylemek istiyorum.Belki uğramışsınızdır...Ucuzluk abidesi BİM marketlerine ( reklam oluyo ama :D ) .. Evet o markette bir içecek var adı LÖFER .. Aklıma onu duyunca - ki hala içmedim ve görmedim , resmini çekip tadıp buraya koycam :D - Hep gülfer geldi ve bundan esinlenerek bir şiir çıkarttım doğaçlama :D işte o olay yaratacak şiir :P

\_öFer & LÖFER & LöFeR & lÖfEr Hangisi uygunsa :D

- Löfer-
Gülüşün gülden güzel gülfer..
Efkarlandım ve içtim ardından bir löfer..
Mide bulantımı aldı götürdü birkere
Gelsen gitsen çözülsen ah be sen :D


-Bim e girdim adamasordum
Ah ne içsem acaba ha ? kro(smiley)
Adam bana döndü ve yaaa
Al bi lüfer iç iyi gelir...


- Aldııım içtiim efkarlandım
Dedim ozaman hayatı tattım..
Keşke sende he desenn
Gelsen bi löfer içsen


Bu kaçarsa hoşuna
Bunca çaba boşuna
Az mı koştum peşinden
Bi yudum alak löferden :D

3 yorum
  1. JuliaChang Said,

    ya git bi aykut GİT YA :D:D:D daha doğrusu bu şiiri başlatan arkadaşa uğramak lazım önce ama... öhöm :D:D

    Posted on 31 Temmuz 2009 14:53

     
  2. Aykut Said,

    :D:D:D

    Posted on 31 Temmuz 2009 14:54

     
  3. Ecem Said,

    löfer sözcüğümsüsü bana "lover"ı anımsattı açıkçası :)
    nehehe valla ki.

    Posted on 1 Ağustos 2009 14:21