Bir Ranza Şok'u

22 Temmuz 2009 Çarşamba

Yorgun bir günün ardından her zamanki gibi ranzanın altında yatmıştım..Abim ise genellikle ranza'nın üstünde yatıyordu..O kadar güzel uyumuşum ki ben bile anlamadım..(Bu arada hep yan doğrulup yatarım..Sırtüstü ya da yüzükoyun hayatta yatamam) Uyurken :

-Çaaaaaatttttttttrttttt diye bir ses geldi ve hemen gözlerimi açtım...

Yan duruyorum.Aradan 1 2 sn geçmeden ranza üstüme düştü..Doğal olarak abim de öyle..Olaya henüz anlam veremediğim için biraz da uyku sersemi gibiydim.

Ranza üstüme düşünce bir kaç sn bekledim..Abim : Noldu la !

Kımıldayamıyordum :D

Ben : Annnee!!! Anneee ! ! Çıkarmıyorum çek beni..

Abim gülmeye başladı

Ben : Malmısın nesin özürlü ya kalkta çıkıyım!!!:@:@

Abim hala gülüyor..Annem geldi : Aaa Ne oldu ?

Ben : Ranzaları birleştirdik traktör yapıyoruz gel sende..Allah allah..Anne çek beni yaa çıkamıyorum..Annem yanıma geldi ve abimin yattığı yeri biraz kaldırınca kurtardım kendimi...

O sırada içeri gidiyordum,bir baktım ki abim ranza aşağı düşmüş hiç umrunda değil uyumaya başladı..

Sağ omzum ağrıyordu ve birkaç gün geçmedi :D O sırada içimden bütün küfürleri saymıştım xD
İyiki düz uyumuyormuşum..

O ranzanın ben düz yatarken çarpmasını hayal etmek bile kötü:D(Gözümü açar açmaz bana doğru gelen bir şey var :P :D )

1 Comment
  1. JuliaChang Said,

    HAHAHA :D:D ranza yıkılmış hala uyuyo ya :D abin tam benim kafadanmış zuhahaha

    Posted on 2 Ağustos 2009 07:08