Bir Rüya Daha Gördüm :S

28 Temmuz 2009 Salı

Pek birşey hatırlamıyorum fakat güzel bir rüyaydı..Rüyamda arkadaşım cem vardı ve 3 kişi daha vardı ama hatırlamadım...Birisi bize gelip birşey verdi görevdi sanırım...Onu yerine getirirsek bize 5,000 tl vereceğini söylemişti...
Bir şekilde görev halloldu riskli birşey di ..Çok gizliydi..Tek başımıza yapamayacağımızı anlayınca ekibe 3 kişi daha katıldı..İkisi kız bir i erkek..Sanırım bir kumarhanenin bilgilerinin olduğu belgeyi almaya çalışacaktık...Fakat çok gizli bir yerde olduğu için zorlanmıştık...Görev bitti.. Tek hatırladığım şey para eşit olarak bölündü..Ben de 1,000tl aldım, Uyandım ve :

- Hepsi rüyaymış pehhhh dedim :) :S :D

2 yorum
  1. Aykut Said,

    Bu yorum yazar tarafından silindi.

    Posted on 29 Temmuz 2009 00:56

     
  2. Yuna Said,

    Ohh... Ben de istiyorum 5000 lira. :D

    Posted on 29 Temmuz 2009 01:41