Ders çalışıyorum çok ilginç :D İlk günüm gayet güzel geçmişti dershanede U tipi sıralar ve sınıfın ferahlığı hoşuma gitmişti..Büyük ve kalabalık değildik aynı zamanda..Hocalar iyi bir kötülüklerini görmedim dershanemde tanıdıklarım var 3 5 kişi filan iyi geçiyor vakit sıkılmıyorum... Özellikle Türkçe-Edebiyat hocamız var Adviyan hanım :D Hem güzel hem tatlı hem hem... :D Edebiyatı çabucak öğrenirim gibime geliyor..
İlk başladığım zamanlarda ders çalışmak cidden ağır geliyordu bana .. Off yine mi gibisinden ama bunu gittikçe yenmeye başladım ve ders çalışıyorum artık dün 10 dk tekken 6 oynadım bunun haricinde 4 gündür ps3 oynamıyorum :D

Tek sorun hocaların derse girmesine çok az kala zilin çalması .. ''aşkın kanunu bu yazsam yeniden '' adlı şarkının ZİL mod olarak duyuyorsunuz :D Duymak ne kelime hoparlör o kadar çok ses veriyor ki kulağınızda problem oluşabilir :D
O hoparlörü 5+1 yerine bile kullanabilirsiniz hatta :D

Yeni sistem çok saçma olmuş soruların artması da ayrı bir olay... Arkadaşlarla düşündük . Ulan Kimya sınavına girsek ve eşit olarak şıkları dağıtsak 8 er 8 er - mantıklı sallamak - :D doğru çıkarsa ne güzel olur be :D İşletme için hazırlanıyorum demişken millete kimya mühendisliğini kazandım ulan deriz ne hava olur :D Sayısal puanı derdi yok zaten Direk LYS olarak adlandırıldığı için hiçbiri etkilemiyor.. İster hepsi yanlış olsun bir anlam ifade etmiyor zaten bu şansı denemeye değer mi :D Şanslımısınız ? :D

Ha bir de teras katından Ankara'yı izlemekte çok zevkli oluyor. Umarım bu sene benim için son senem olur ve iyi bir yere girerim bu eziyetten bir süreliğine kurtulmak istiyorum...

1 Comment
  1. Yuna Said,

    Kazanırsın kazanırsın bu sene. :D

    Posted on 13 Kasım 2009 14:21