Bugün yaşadığım herşey*** :'(

14 Ekim 2009 Çarşamba

Sabah erken kalktım sıradan bir kahvaltı ettim..
Evden çıktım ve babamın iş yerine gittim..
Epica dinleyip Yeni Ay'ı okudum -fantazi-
Yarın 2. tercih sonuçları açıklancak zannetmişken kuzenim arayıp açıklanmış dedi ve msj olarak TC kimlik no mu attım
ve bana hiçbiryerin tutmadığını söyledi.. İnanmadım . İnanamadım desem yeridir.. Bu sanırım şaka yapıyor dedim içimden . Ama bu doğruysa kabullenmek bile istemedim ve Higher high dinlerden gözlerimden bir iki damla yaş geldiğini fark ettim.. Bu olamaz . Ben kendimi odaklamıştım balıkesire gidip neler yapcam vs .. Puanım o bölümün 10 puan üstündeydi ve kazanacağım sanmıştım .. Saçma bir sistem benim psikolojimi tekrardan alt üst etmeyi başardı .. Teşekkürler ÖSYM

Belki çok cesaretli olsaydım buna dayanamayıp intihar bile edebilirdim ve o zaman da mektubuya yazardım; Teşekkürler ÖSYM ....


Cesaretli olmadığımığımı da yüzüme yine belli etmeden vurmuş oldun..Bu kadar üzülmem yetmezmiş gibi ..

1 Comment
  1. Yuna Said,

    Moralini bozma be Aykut. Seneye çok daha iyi bir yere gidersin. Gerçekten istediğin bir yere gidersin.

    Ayrıca intihar etmek değil etmemek bir cesaret belirtisidir. Hayata meydan okuyacak kadar, yaşayacak kadar cesursun demektir.

    Moralini bozma sakın. Balıkesir kaybeder. :P

    Posted on 15 Ekim 2009 10:04