2 Manyak Bir Araya Gelirse ..

26 Ekim 2009 Pazartesi

Hala duruyormuş bu konuşma koptum :DBir manyağın anatomisinin konuşmaları (Scream)

Sevgilimi- bir zamanlar çok severdim silent hill homecomingdeki elle'yi -

(Elle'yi ayartıyor aklı sıra : Not :Sansürlenmiştir Açık ağızlı )

Scream :
elle'yi elledim biraz
Scream :
Dil çıkaran


Aykut :
ellemeAçık ağızlı


Scream :
ayaklarından başladım.sonra...
Açık ağızlıAçık ağızlı


Aykut :
ŞaşkınŞaşkın
gelirsem
kedini öldürürüm Açık ağızlı
kanını içerimAçık ağızlı


Scream :
kızın bel kısmı sağlamdı ha
Açık ağızlıAçık ağızlı


Aykut :
Heather yanımda sümükk(şahan smilesi )


Scream :
ucuz numara Açık ağızlıAçık ağızlı


Aykut :
babasını da ben öldürdüm Çekici


Scream :
kıvırmayalım
Elle'n elden gitti diye delirdin
ahaha


Aykut :
Açık ağızlı


Scream :
kız arkadaşın ona sarkmama bir şey demedi yaKafası karışmış


Aykut :
höst ne diyon ya sen!Açık ağızlı
tükür(şahan smilesi)


Scream :
sorma yaAçık ağızlı
resmen sarkmam için işaret çaktı
Açık ağızlı


Aykut :
hadi be ordanDil çıkaran


Scream :
kendi gözlerinle görmeliydin
yani "gel bana sark" dedi


Aykut :
Heather geçen kürtaj yaptırmış duydunmu bana söyledi anca Şaşkın
Scream :


bir şey olursa bana söyler o Dil çıkaran


Aykut :
kimden diye şüphelenmedinmiAçık ağızlı



Scream :
bir şey olursa bana söyler o Dil çıkaran
söylemediğine göre birş ey yok


Aykut : :
tabitabi hhoh


Scream :
en büyük fantazilerini bile anlatır o merak etme
Açık ağızlı


Aykut :
parmağında yüzük yoktu geçen cafedeDil çıkaran


Scream :
silent hill kasabasında olduğumuz için ilüzyon üstüne ilüzyon görmen normal Açık ağızlı
o bilerek yüzük takmaz dışarda
çünkü
taktığımız zaman haberciler gelip duruyor
Dil çıkaran


Aykut : :
Maria yı sıkıştırıyodu sokakta ?:
Lez mi yoksaAçık ağızlı

Scream :
onlar hep şakalaşırlar öyle... okuldan arkadaştılar. onların şakalaşmaları hep öyledir. ben de ilk gördüğüm anda şaşırmıştım, ama anlattıklarından sonra tuhaf gelmedi Açık ağızlı
o hareketleri de izledikleri filmin öyle bir sahnesi vardı, ona çok gülmüşlerdi. ondan dolayı aynı sahneti canlandırıp kendi aralarında gülüyorlar Açık ağızlı


Aykut :
Vincent tan aldığım habere göre biriyle bişiyler yapmış lakeview de hemdeAçık ağızlı


Scream :
vincent sallıyor Açık ağızlı o hep sallar zaten Dil çıkaran
maksat dikkat çekmek işte
Açık ağızlı


Aykut :
Aldığım Dna testi sonuçları ile Heather ın aslında evlatlık olmadığı ve bebe esirgeme kurumundan aldıkları söyleniyor. Anne bve babası zenciymiş.Haret onlardan nasıl çıktı heather Şaşkın


Scream :
Dil çıkaran
Daha yaratıcı şeyler dene lem Açık ağızlı


Aykut :
hadi be :
inanmaAçık ağızlı


Scream :
Çekici


Aykut :
Dil çıkaranDişlek

Bende Onun ikiz kardeşi Maria yı getirdim evime
ama menapozu warmış sokaa attım
Maria da warsa Heatherda kesin wardırAçık ağızlı


Sonn-----

3 yorum
  1. Yuna Said,

    Orçun'daki yeteneğe hastayım. Hepsine nasıl cevaplar vermiş haha. :D Koptum konuşmanızı okurken. :D

    Posted on 26 Ekim 2009 12:39

     
  2. Ecem Said,

    ahaha hasta mısınız be :D
    "maria ile heather hep şakalaşır öyle" demesine bişi diyemicem de, "bi filmde görmüşler" kulbuna yarıldım burda :D

    Posted on 27 Ekim 2009 09:28

     
  3. Aykut Said,

    Bu sansürlüydü bir de :D

    Posted on 27 Ekim 2009 10:59