Öykü ile Akrabamıyız neyiz ? :D

26 Eylül 2009 Cumartesi

Evet :D Gelelim şu konuya..Uzun zamandır konuşuyorum öyküyle..Bazen aramızda öyle sohbetler geçiyorki yoksa biz kardeşmiyiz demeden geçemiyoruz açıkçası :D Dedim birşeyler yazayım işte teorilerim :D

Öykü ile Akraba olduğumuza dair teorimi destekleyen birkaç şey;

  • Babalarımız... ; Öncelikle bu konudan başlamak istedim:D Çünkü en çok benzerlik gösteren şey buydu.. 2 mizinde babamızla sorunlarımız var 2 miz de bu durumdan şikayetçiyiz..
Fiziksel olarak bir benzerlik ;

  • Öykünün Babası Biraz Sportif görünümlü , benim babamda sportif sayılmaz ama bakımlı gibi..Parfümler takım elbiseler gözlükler havalarda yani :p
  • 2'si de inatçı...
  • 2'si de eski topraktan ve karadenizli :S
  • 2'sinden de bazen nefret ediyoruz :D
  • 2'si de modernleşme çabası sarfediyor :D
  • Bazen öldüresimiz bile geliyor ...
  • Bizle ilgilenmiyorlar ..Hep kendi dedikleri doğru olur bizimki yanlış biz bişey bilmeyiz nedense illa onun dedikleri olacak türden :D
  • Öykü babasıyla sorunu olduğu zaman o bana msj atar ..
  • Ben ne oldu diye anlamaya çalışırım..
  • Benim sorunum olduğu zaman o bana destek olmaya çalışır :D
Ben anneme boşan diyip onu ikna edemedim ama öykü başarmış o ayrı ..Girlpower :D

Öyküyle benzer özelliklerimiz; Büyük büyük büyük atalarımızdan gelen bir ilahi güç :p

  • İkimizde gaza geliyoruz...
  • İkimizde aynı dertten şikayetçiyiz..
  • Haksızlığa tahammülümüz yok.
  • Harika işler çıkarmamıza rağmen aileden daha doğrusu Babadan destek alamıyoruz...
  • İkimizde bu sıkıntıdan biraz olsun kurtulabilmek için Oyun Dünyasına girip rahatlıyoruz..

-Geyik-

  • Öykü ve Ben arada coşuyoruz bazen nasıl oldu diye soruyoruz: Bkz : Re 5 merc Jill'den inanılmaz kombolar :D
  • Bkz : Ben Merc Dünya 4. sü :D
  • Ps3 için babalarımıza çok yalvardır ve ikna yeteneğimiz var :D
  • En önemlisi Resident Evil seviyoruz :p ne tesadüf o zaman milyonlarca akrabamız var :D

Ve aklıma gelmeyen o kadar çok benzerlik varki...
Hepsini yazamadım bir anda..İyicene bir düşünmem lazım bu kadarlık yeter... :D


Ve tahminimce benzerlik Atalarımızdan geliyor..Aynı kişi olma ihtimali yüksek.Baba tarafından konuşurken hissediyoruz ve birbirimize hep soruyoruz yoksa biz kardeşmiyiz ? :D**


Öyküüüüüüüüüüü Kardeşiiiiiiiimmm 18 yıldır görmediğim akrabaaaaam nerdesinn :D

Serap Özgüden bile daha dıramatik oldu lan :D :D :D

1 Comment
  1. Yuna Said,

    Eveeet kardeşiiim. Hep ağabeyim olsun istemişimdir zaten. :D

    Posted on 26 Eylül 2009 11:23